دبستان پسرانه سادات
دبستان پسرانه سادات
اردوی شبی در مدرسه ، قم و جمکران دانش آموزان پایه ششم
اردوی شبی در مدرسه ، قم و جمکران دانش آموزان پایه ششم
شبی در مدرسه از خاطره انگیزترین رویدادهای دوران تحصیل دانش آموزان است . این رویداد ترکیبی از برنامه شبی در مدرسه و یک اردوی برون شهری است
دبستان پسرانه سادات
اردوی شبی در مدرسه ، قم و جمکران دانش آموزان پایه ششم
 
شبی در مدرسه از خاطره انگیزترین رویدادهای دوران تحصیل دانش آموزان است . این رویداد ترکیبی از برنامه شبی در مدرسه و یک اردوی برون شهری است .

دانش آموزان پس اتمام کلاس ها ، ناهار را در مدرسه میل کردند و پس از توجیه اولیه و گروه بندی ، 5 زنگ 40 دقیقه ای بازی را تجربه کردند . بازی ها مهیجی که هم شادی بخش و نشاط آور بود و هم بخشی از انرژی انباشته ی دانش آموزا پرشور را تخلیه می نمود .

بعد از این همه بازی ، نوبت به اقامه نماز مغرب و عشا شد ، بعد از اقامه نماز شاهد جنگ جذاب شبانه و مسابقه بودیم. بعد از جنگ شبانه نوبت به آماده کردن شام توسط خود دانش آموزان شد، که دانش آموزان خودشان مراحل آماده سازی و پخت را انجام دادند. ·

پس از آن جانمایی گروه ها برای خواب در سالن ورزشی انجام می شود و به دانش آموزان فرصتی داده می شود تا با حضور سرگروه هایشان گعده های شبانه داشته باشند و از بازی های فکری استفاده کنند . ·دانش آموزان بالاخره به خواب می روند تا فردا قسمت دوم اردو را تجربه کنند .

پس از اقامه نماز صبح و صرف آبجوش نبات و نان قندی ، به سمت شهر مقدس قم حرکت می کنیم بعد از صرف صبحانه با هماهنگی انجام شده ، برای خرید سوهان به فروشگاه مرکزی سوهان خودکار رفته و دانش آموزان برای خانواده یخود نیز سوغاتی خریداری می کنند. ·حالا نوبت به بخش زیارتی اردو رسیده است .

دانش آموزان بعد از جلسه همگانی در صحن جواد الائمه حضرت معصومه (س) ، به صورت گروهی به زیارت پرداختند. بعد از یک زیارت دلچسب دانش آموزان سوار اتوبوس های خود ، به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد مقدس جمکران ، دانش آموزان با ویژگی های این مکان مقدس آشنا شدند.

بعد از صرف ناهار در مسجد مقدس جمکران ، نوبت به استخر می رسد تا دانش آموزان بعد از یک اردوی فشرده ، تنی به آب بزنند . ·الحمدلله همه ی دانش آموزان در صحت و سلامت ، حدود ساعت 11 شب درب دبستان سادات به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/02/22
تعداد بازدید:
840
منبع:
Powered by DorsaPortal